Auto in sloot belandt na eenzijdig ongeval op N372 bij Peize
Peize – Op de N372 tussen Peize en Groningen heeft maandagmiddag een eenzijdig ongeval plaatsgevonden. Een personenauto is door onbekende oorzaak van de weg geraakt en in de sloot beland. Hulpdiensten kwamen snel ter plaatse om assistentie te verlenen. De bestuurder van het voertuig kwam met de schrik vrij en raakte niet gewond. Het verkeer…
