Nieuw college en nieuwe raadsleden officieel geïnstalleerd in Dantumadiel

DANTUMADIEL – De gemeente Dantumadiel heeft dinsdagavond officieel een nieuw college van burgemeester en wethouders gekregen. Tijdens een openbare raadsvergadering werden de wethouders Kees Wielstra (Gemeentebelangen Dantumadiel), Rommy Kempenaar (Sociaal Links), Tom Bakker (SGP) en Tieme Heeringa (FNP) beëdigd en geïnstalleerd. Wielstra en Kempenaar maakten ook in de voorgaande twee bestuursperiodes deel uit van het…