Sprinklerdefect zet ingang parkeergarage Forum Groningen onder water
Groningen – De ingang van de parkeergarage onder het Forum is woensdagmiddag onder water komen te staan als gevolg van een defect aan de sprinklerinstallatie. De wateroverlast werd veroorzaakt nadat een busje in de garage tegen een plafondlamp botste.
